"הליכוד מנסה למרוח את החרדים" | האזינו לפרשנים

    אסתי פלד No Comments on "הליכוד מנסה למרוח את החרדים" | האזינו לפרשנים

    הפרשנים אריה ארליך ויהודה אבידן שוחחו עם אבי מימרן ב"מהדורה המרכזית" על המו"מ המתנהל בעצלתיים בין הליכוד למפלגות החרדיות. ארליך: "הליכוד עוסק במאבק פסיכולוגי מול המפלגות החרדיות". אבידן: "הליכוד צריך להבין שאי אפשר למרוח אותנו יותר" | האזינו

    21:20
    02.05.24
    פנחס בן זיו No Comments on מפגיני שמאל באו לעורר פרובוקציות וגורשו בריקודים

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    אריה ארליך, עורך מגזין 'משפחה' פתח את השיחה: "יש אכזבה גדולה ביהדות התורה מהמו"מ מול הליכוד, גם מהקצב שבו הוא מתנהל, וגם מההיענות של הליכוד לדברים שהם ציפור הנפש של הציבור החרדי".

    "בחוק הגיוס אין הסכמות, אומרים להם בואו תצטרפו ונסגור בהמשך. זה דברים שהחכי"ם החרדים נשלחו למענם, הם לא יוכלו להיכנס לקואליציה בלי הסכמות" הוסיף ארליך.

    איש ש"ס הפרשן יהודה אבידן: "שהחרדים נכנסו לקואליציה ב- 2015 אחרי גזירות לפיד, הם דרשו לחזור למצב שהיה לפניו, ולא משנה כמה זה יעלה, אלו היו דברים ברורים. הפעם זה היה צריך להיות אותו דבר".

    "בסוף דרעי יצטרך לוותר, הוא המבוגר האחראי כאן. מה שהיינו צריכים זה להביא את הדרישות שיש לנו, ופשוט לומר להם לחתום" כך אבידן.

    ארליך: "הליכוד עוסק במאבק פסיכולוגי מול המפלגות החרדיות, זה מעשה חמור. לא ככה מתנהלים עם שותפים. הם מפחידים את החרדים שהתקשורת משתוללת, וצריך לקחת את מה שיש".

    אבידן: "הליכוד צריך להבין שאי אפשר למרוח אותנו יותר. הדרישות שלנו יתקיימו, בדרך הקלה או הקשה. תהיה פסקת התגברות, תהיה העלאה בתקציב החינוך. אנחנו לא מתביישים יותר, לא מעניין אותנו יותר מה אומרים. מי שלא טוב לא פה, יש כרטיסי טיסה ממש זולים עכשיו".

    האזינו לשיחה המלאה:

     



    0 תגובות